kn Kuna
  • Vaša košarica je prazna!

Informacije o dostavi

Isporuka i rok dostave 

Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe na području čitave Hrvatske.

(Za pojedine otoke zadržavamo pravo formiranja nestandardne cijene dostave, koja će biti naznačena na ponudi.)

Narudžbu šaljemo po primitku sredstava na naš poslovni žiro-račun (do 14h – šaljemo isti, iza 14h – šaljemo sljedeći radni dan). Infokom d.o.o. se u slučaju odabira plaćanja po ponudi obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi obavijest o izvršenoj uplati, odnosno najkasnije u roku od 3 (tri) radna dana od dana primitka obavijesti o izvršenoj uplati. Iznimka su proizvodi koji nisu dostupni odmah, a u tom slučaju prodavatelj se obvezuje obavijestiti kupca o vremenu dobavljivosti proizvoda, te definirati eventualnu ponovnu narudžbu kada proizvod bude dostupan.

Jednom poslana narudžba stiže na Vašu kućnu adresu u roku od 1 do najviše 2 radna dana (potvrdu o poslanoj narudžbi dobit ćete na Vašu e-mail adresu na dan kada je poslana). Dostava isti dan kada je narudžba napravljena nije nikako moguća. Mi šaljemo isti dan ukoliko je narudžba napravljena prije 14:00 sati, ali kod Vas stiže sljedeći dan, ili dan iza njega. Ako kojim slučajem narudžba ne stigne u tom roku, obavezno nas kontaktirajte kako bismo mogli utvrditi gdje se nalazi.

 

Potvrda o poslanoj narudžbi

Preporučujemo da prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu upišite obavezno i Vašu e-mail adresu i provjerite je taj dan i slijedeći dan. Nakon uspješno napravljene narudžbe poslat ćemo Vam potvrdu na Vašu e-mail adresu koju ste upisali prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu.
Onaj dan kada narudžbu pošaljemo, poslat ćemo Vam i potvrdu o slanju pošiljke na vašu e-mail adresu.
 

Uvjeti i pakiranje

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatniku tvrtke koja vrši dostavu). Infokom d.o.o se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.
Ako kupac ne primi robu ili obavijest o dospijeću pošiljke u očekivanom vremenu nakon što je poslana, kupac ima pravo o tome nas obavijestiti kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, Infokom d.o.o. ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Obvezujemo se poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimimo potvrdu kojom je vidljiva uplata za narudžbu. Nakon zaprimanja te potvrde mi se obvezujemo poslati pošiljku u roku do 4 (četiri) radnih dana (osim ako nije drukčije navedeno u opisu proizvoda). Jednom poslana pošiljka stiće će do Vas u roku od 1 do najviše 2 radna dana, što vrijedi za cijelu Hrvatsku (osim za pojedina mjesta poput nekih otoka).
U slučaju da naručenog artikla nema na skladištu, kontaktirati ćemo kupca u najkraćem mogućem roku, te mu ponuditi opciju čekanja dolaska artikla, zamjenu za sličan artikl ili povrat novca u punom iznosu.
Nakon što dostavljač zaprimi pošiljku od nas, mi više nismo odgovorni za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
Nakon što kupac preuzme robu od dostavljača i ne uloži nikakav prigovor dostavljaču da nešto nedostaje ili je oštećeno, mi smatramo da je kupac dobio neoštećenu i potpuni proizvod i nakon toga ne odgovaramo za gubitak proizvoda ili njegovo naknadno oštećenje nastalo neodgovarajućom uporabom.