Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti

Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda putem web-shopa koji su ponuđeni na ovim stranicama. Prodavatelj je Infokom d.o.o., a kupac je korisnik ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje po ponudi – općom uplatnicom, virmanom ili internet bankarstvom. Korisnici stranica se obvezuju prilikom kupnje putem webshopa navesti točne podatke o sebi. Osobni podaci korisnika čuvaju se u tajnosti i nisu dostupni neovlaštenim osobama. Pored informacija prikupljenih prilikom narudžbi proizvoda na našoj stranici, sustav stranica bilježi IP adresu računala posjetitelja. Sve navedene informacije se također smatraju tajnima i dostupne su isključivo službenim osobama na službeni zahtjev. Infokom d.o.o. zadržava pravo te informacije koristiti za izradu anonimnih statističkih izvještaja (izvještaja u kojima korisnici kao pojedinci nisu i ne mogu biti identificirani) o posjećenosti stranica koje ima pravo ustupiti trećim stranama. Infokom d.o.o. zadržava pravo sve tajne podatke o korisnicima ustupiti organima zakona u slučaju Infokom d.o.o zadržava pravo da samoinicijativno ustupi podatke o pojedinim korisnicima organima zakona bez službenog zahtjeva ukoliko smatra da navedeni korisnici krše zakone Republike Hrvatske, ili su nečiji životi ili materijalna dobra dovedeni u opasnost.

Naručivanje

Kupac naručuje proizvod ili proizvode klikom na link “Dodaj u košaricu” koji je smješten pored ili ispod cijene proizvoda, nakon čega mu se otvara elektronski obrazac narudžbe, te isti popunjava vjerodostojnim podacima. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), s PDV-om. Proizvodi se smatraju naručenim tek nakon što kupac odabere način plaćanja, adresu dostave, te potvrdi cjelokupnu narudžbu.

Nakon što izvršimo provjeru dostupnosti naručenog proizvoda, šaljemo kupcu kompletnu ponudu za plaćanje sa svim potrebnim podacima.

Minimalni iznos narudžbe je 200 kn

Plaćanje 

Naručeni proizvodi putem web-shopa plaćaju se po ponudi.

• Plaćanje po ponudi – Općom uplatnicom ili internet bankarstvom plaćate po ponudi koju ćemo vam poslati na vaš e-mail nakon što napravite narudžbu i provjerimo dostupnost naručenog proizvoda. Ponuda će sadržavati sve potrebne podatke za uplatu. U ovom slučaju nema apsolutno nikakvog dodatnog troška ili provizije po primitku narudžbe. Plaćanje internet bankarstvom u velikoj većini slučajeva ne zaračunava nikakvu proviziju na transkaciju, što ovisi o samoj banci preko koje imate ugovoreno internet bankarstvo. Plaćanje općom uplatnicom u banci, pošti ili Fini, zaračunava se provizija na transakciju, stoga je najbolje informirati se o visini provizije prije uplaćivanja.

Jedinstveni trošak dostave iznosi 50 kn.

Isporuka i rok dostave 

Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe na području čitave Hrvatske.

(Za pojedine otoke zadržavamo pravo formiranja nestandardne cijene dostave, koja će biti naznačena na ponudi.)

Narudžbu šaljemo po primitku sredstava na naš poslovni žiro-račun (do 14h – šaljemo isti, iza 14h – šaljemo sljedeći radni dan). Infokom d.o.o. se u slučaju odabira plaćanja po ponudi obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi obavijest o izvršenoj uplati, odnosno najkasnije u roku od 3 (tri) radna dana od dana primitka obavijesti o izvršenoj uplati. Iznimka su proizvodi koji nisu dostupni odmah, a u tom slučaju prodavatelj se obvezuje obavijestiti kupca o vremenu dobavljivosti proizvoda, te definirati eventualnu ponovnu narudžbu kada proizvod bude dostupan.

Jednom poslana narudžba stiže na Vašu kućnu adresu u roku od 1 do najviše 2 radna dana (potvrdu o poslanoj narudžbi dobit ćete na Vašu e-mail adresu na dan kada je poslana). Dostava isti dan kada je narudžba napravljena nije nikako moguća. Mi šaljemo isti dan ukoliko je narudžba napravljena prije 14:00 sati, ali kod Vas stiže sljedeći dan, ili dan iza njega. Ako kojim slučajem narudžba ne stigne u tom roku, obavezno nas kontaktirajte kako bismo mogli utvrditi gdje se nalazi.

Potvrda o poslanoj narudžbi

Preporučujemo da prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu upišite obavezno i Vašu e-mail adresu i provjerite je taj dan i slijedeći dan. Nakon uspješno napravljene narudžbe poslat ćemo Vam potvrdu na Vašu e-mail adresu koju ste upisali prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu.
Onaj dan kada narudžbu pošaljemo, poslat ćemo Vam i potvrdu o slanju pošiljke na vašu e-mail adresu.

Uvjeti i pakiranje

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatniku tvrtke koja vrši dostavu). Infokom d.o.o se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.
Ako kupac ne primi robu ili obavijest o dospijeću pošiljke u očekivanom vremenu nakon što je poslana, kupac ima pravo o tome nas obavijestiti kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, Infokom d.o.o ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Obvezujemo se poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimimo potvrdu kojom je vidljiva uplata za narudžbu. Nakon zaprimanja te potvrde mi se obvezujemo poslati pošiljku u roku do 4 (četiri) radnih dana (osim ako nije drukčije navedeno u opisu proizvoda). Jednom poslana pošiljka stiće će do Vas u roku od 1 do najviše 2 radna dana, što vrijedi za cijelu Hrvatsku (osim za pojedina mjesta poput nekih otoka).
U slučaju da naručenog artikla nema na skladištu, kontaktirati ćemo kupca u najkraćem mogućem roku, te mu ponuditi opciju čekanja dolaska artikla, zamjenu za sličan artikl ili povrat novca u punom iznosu.
Nakon što dostavljač zaprimi pošiljku od nas, mi više nismo odgovorni za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
Nakon što kupac preuzme robu od dostavljača i ne uloži nikakav prigovor dostavljaču da nešto nedostaje ili je oštećeno, mi smatramo da je kupac dobio neoštećenu i potpuni proizvod i nakon toga ne odgovaramo za gubitak proizvoda ili njegovo naknadno oštećenje nastalo neodgovarajućom uporabom.

Reklamacija 

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na stranicama. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te, čime navedena slika ne može biti temelj za reklamaciju proizvoda. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana, te će se, ovisno o vrsti proizvoda, utvrditi daljnje radnje s ciljem otklanjanja navedenog problema (dogovor oko direktnog slanja uređaja davatelju jamstva/uvozniku ako se radi o elektronskom uređaju, odnosno zamjena eventualno neispravnog software-a direktno od strane prodavatelja). U slučaju gore navedenog kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).